nedelja, 20. april 2008

Varnost- stvarnost ali utvara?

Naš blok oglašujejo kot varen, saj moraš imeti ključ, da sploh vanj vstopiš. Ha! Vrata so vedno zaprta, ko imaš polne roke in se ti ne da še ključa iskati, ko pa ne vlačiš ničesar s seboj, so samo priprta (Murphy seveda). Ne vem zakaj bi ne verjela, da je blok varen. Vsi ti znajo povedati, da je Luksemburg itak ena najvarnejših držav v galaksiji, Kirchberg pa je še eden izmed varnejših predelov mesta. Ma varnost na kub!

V petek, ko sem lomastila proti trgovini (šla sem kupit baterije za nov fotoaparat), je moj pogled pritegnil predmet, ki je ležal kakšnih deset metrov od sosednje hiše. Na sredi sprehajalne potke je ležala, krhka in tanka, z iglo, ki je kazala znake uporabe, injekcijska brizgalka (grd izraz, vem, ampak politično korekten). Krasno, ne? Zakaj je nisem slikala? Jah, saj sem napisala, da sem bila namenjena po baterije!

Nekateri mimoidoči je sploh niso opazili, drugi so pa nejeverno zmajevali z glavami. V bližini se namreč nahaja vrtec. In malo dlje še osnovna šola, pa univerza… Spomnila sem se, da mi je prijatelj, ko sem mu rekla, da se sedaj nahajam v Luksemburgu, rekel:« Aha, si šla v državo z največ odvisniki na prebivalca.«

Fino ne?! V bistvu je čisto »normalno«, da je droga tam, kjer je denar. Denar, droga in… kriminal. Tega pa začuda tukaj (še) ni. Verjetno je denarja dovolj za dnevne odmerke, pa še ga malo ostane za druge stvari. Recimo, da je tako, no.

Ni komentarjev: