nedelja, 2. marec 2008

POT

Glede na različne vire je treba premagati od 1023 do 1179 kilometrov, da bi prišli s Krasa do Luksemburga. Recimo, da je povprečje 1100 km in ker se baje računa potovalna hitrost 100 km/h, to pomeni 11 ur vožnje. Pa še kakšen postanek, da se napoji ljudi in »konjiča«. Gulp!

28. februarja sta se stric in sestrična Ana prikazala pred našim blokom malo pred sedmo uro zjutraj, v avto smo naložili dva moja ketra, dva kovčka in se odpeljali v svet. Pot je potekala po načrtu vse do Avstrije, kjer je bilo polno omejitev…celo takih s 30 km/h. Sama pot je… recimo dolgočasno. Peljali smo se mimo Beljaka, Solnega gradca, Monakovega, Ulma, Stuttgarta… Dokaz, da smo v bližini velik mest je bila eno gneča na cesti. Če sem iskrena, ni mi jasno, kako bom sama premagovala tako pot. Tokrat smo bili trije… vsak nekaj reče in je lažje. Po moje bom poslušala glasbo, pela, se pogovarjala z avtomobilom… Čeprav stričeva astra baje rabi samo 6 l goriva na 100 km, sem imela občutek, da smo za pot pokurili okoli 100 litrov goriva. No ja. Pot je potekala brez problemov vse do bližine nemško-luksemburške meje, ko je pričelo deževati. Super! Dež, mrak in nepoznani kraji so ubitačna kombinacija. V dežju smo prispeli v mestu in seveda zgrešili hotel. Z malo mukami in težavami smo ga našli in hkrati spoznali »posebnost« Luksemburga. Podoben je Trstu… vsaj kar se enosmernih cest tiče! :(

Na cilj smo prispeli z dvourno zamudo, premočeni zaradi iskanja hotela pa vendar zadovoljni, ker je misija »pot v Luksemburg« uspela.

Ni komentarjev: